Sunday 18 May 2014

Kenali Perbezaan Shaklee

Perbezaan Shaklee dengan Supplement Lain

perbezaan shaklee


Entry saya hari ini, saya nak cerita tentang kenapa saya sangat suka dengan shaklee...kerana shaklee ini berbeza dengan supplement yang ada di pasaran.
Shaklee mempunyai 3 Perbezaan.

Sentiasa Selamat
# shaklee telah melakukan lebih 83,000 ujian kualiti setiap tahun, jadi saya sebagai pengguna dapat merasakn supplement yang saya ambil ini, adalah sangat selamat dan tiada keraguan nya.
# Ia juga menjalankan lebih 350 ujian ke atas bahan-bahan botani yang baru.

Sentiasa Berkesan
# Bahan yang di gunakan adalah paling tulen, bahan - bahan semulajadi paling berkesan.
# Di sokong oleh buktian saintifik dan klinikal yang terdapat dalam lebih 90 terbitan 'Peer-reviewd'
# 2007 kajian landmark: menukar jenama boleh menukar hidup anda.

Sentiasa Mesra Alam
# Produk mampan yang boleh menyelamatkan anda, rumah anda dan planet anda.
# Mengetuai pergerakan alam sekitar dengan amalan perniagaan yang mampan.

Begitulah kisah perbezaan dalam shaklee...
Entry akan datang, akan saya ceritakan lebih lanjut mengenai shaklee yang amat membentuk konsep kesihatan yang sempurna.

* These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These product are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.

Penghantaran Shaklee Miri, Sarawak, Malaysia, Indonesia dan Taiwan.

Untuk maklumat lanjut untuk keahlian/pembelian produk atau jana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui

Email: farshanna29@gmail.com/ aina2920@gmail.com
Call/ SMS/ Whatsapp: 010-7942058

No comments:

Post a Comment