Sunday 20 April 2014

Kisah Benar Saya Ketika Berpantang

Dalam entry saya hari ini, saya nak cerita pasal set saya guna ketika Berpantang

Saya dah cukup kenal set berpantang sejak mempunyai anak 2orang. Anak pertama memang saya guna satu set je set berpantang. Tapi anak kedua.....macam mana saya bole beli set berpantang sampai 3 jenis dan yang saya guna sampai habis hanya lah 1. Lucu kan.....sebenar nya saya sungguh kagum dengan set berpantang shaklee kerana mak saya sendiri xsempat nak tolong reneh kan air masak kampung saya sampai cakap makan je lah vitamin shaklee tu supaya muka saya tak nampak pucat. Nampak sangat bila saya makan vitamin untuk berpantang nie muka saya xnampak yang kita nie tengah berpantang kerana vitamin nie dapat membuat muka kita segar macam selalu...

Set Berpantang
Set Bersalin/Bepantang

Memang banyak kebaikkan set berpantang shaklee dan ibu-ibu yang tengah mengandung, atau nak bersalin atau sedang berpantang, bole lah beli set ini sebagai tambahan untuk kita sewaktu berpantang kerana ia membantu kita sangat2.

1) Kita tak mudah rasa kebingungan ketika berpantang kerana vitamin ini membantu menyegarkan badan kita yang keletihan selepas bersalin dan sewaktu kita menjaga anak dalam pantang.

2) Selain itu, set ini dapat memeriahkan susu kita dan sesiapa tengah menyusukan anak, boleh juga membeli set menyusu shaklee. Anak akan minum susu kita dalam keadaan yang sangat kenyang bila mana kita makan makanan yang mencukupi nutrisi seperti set vitamin ini. Anak saya sewaktu berpantang xpernah menangis di sebabkan ia terlalu kenyang sebelum tido.

3) Set berpantang ini memang menyembuhkan luka dengan cepat. Saya dapat membersihkan luka saya dengan senang dan mudah kerana dalam set vitamin ini mempunyai zinc yang dapat menyembuhkan luka dengan cepat, malah luka di dalam mahupun di luar.

4) Set  ini memberi bonus kepada saya iaitu rambut saya tidak gugur selepas melahirkan anak. tidak seperti anak pertama dahulu, kalau di lihat di lantai satu bilik nie memang penuh dengan rambut saya.

5) Yang paling utama set ini membantu saya sewaktu pembuangan air besar. Saya langsung tidak mengalami sembelit kerana sewaktu anak pertama saya makan ubat kampung mesti susah nak buang air besar. Dengan set shaklee, saya makan ubat kampung, saya tetap dapat membuang air besar dengan mudah.

Memang set berpantag shaklee membantu saya sewaktu berpantang. Anda xpayah ragu2 untuk membeli kerana saya ada menyediakan set ini selama 40 hari berpantang.

Terdapat juga rakan2 lain dah merasai set berpantang shaklee. Anda bole lihat testimonial rakan2 yang telah mengambil set berpantang shaklee





Untuk mendapat Set Berpantan dengan harga istimew, anda bole PM kami di https://www.facebook.com/PuterikuAinanina atau sms/ whatsapp 0107942058.

* These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These product are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.

Penghantaran Shaklee Miri, Sarawak, dan Malaysia Untuk maklumat lanjut untuk keahlian/pembelian produk atau jana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui

Email: farshanna29@gmail.com
Call/ Whatsapp: 010-7942058

No comments:

Post a Comment