Monday 3 March 2014

Tips Pengambilan Vitamin Shaklee

 Tips pengambilan vitamin 1

Hari ini saya nak share mengenai pengambilan vitamin. Jom kita baca dan pelajari dengan lebih lanjut 

(1) Bagi mereka yang mempunyai masalah hemoglobin rendah, pastikan 1x Vitalea diambil bersama-sama dengan 1x Vit C. Jika HB masih rendah juga, tingkatkan dos Vitalea kepada 2 biji sehari, 1 biji Vit C. Galakkan pengambilan buah yang tinggi Vit C seperti oren, kiwi, jambu batu kerana Vit C akan meningkatkan penyerapan Iron ( Zat Besi) dalam vitalea kepada badan si pemakan.

(2) Untuk diet, Lecithin perlu diambil 6 biji sehari bersama-sama dengan AlfalfaPastikan pengambilan SELEPAS MAKAN Sarapan/Lunch/Dinner samada dengan kombinasi 2-2-2 atau 3-3 bergantung kepada pengambilan makanan berat bagi pengamal.

Contoh : 2 lecithin+ 2 alfalfa bagi setiap waktu makan atau 3 lecithin+3alfalfa

(3) Jika anda gabungkan lecithin dan OmegaGuard untuk diet, kurangkan dos lecithin kepada 3 biji sehari dan OmegaGuard 2 biji sahaja. Pastikan anda gabung dengan Alfalfa juga.

(4) Jika diet dengan OmegaGuard sahaja, ambil 3 biji Omega+3 alfalfa selepas lunch.

(5) Jika untuk ibu menyusu, sarankan untuk mengambil 
ESP dan 2 biji alfalfa selepas sesi pam
untuk membantu penghasilan susu badan dengan lebih cepat pada sesi berikut. 

* These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These product are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.

Penghantaran Shaklee Miri, Sarawak, Malaysia, Indonesia dan Taiwan

Untuk maklumat lanjut untuk keahlian/pembelian produk atau jana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui

Email: farshanna29@gmail.com 
Call/ SMS/ Whatsapp: 010-7942058

No comments:

Post a Comment