Tuesday 11 February 2014

Kenali kami Ratuku AinaNina

Pengedar Sah Shaklee di Miri, Sarawak, Sabah, Malaysia, Indonesia dan Brunei


Saya adalah salah seorang pengedar shaklee di Malaysia, dan saya merupakan pengedar sah di kawasan Miri, Sarawak. Dengan mudah sesiapa yang berada di Brunei yang berdekatan Miri, bole mendapatkan produk shaklee melalui saya.

Ada yang belum mengenali Shaklee.....Shaklee nie produk apa? Shaklee adalah syarikat supplement semulajadi No 1 di Amerika Syarikat. Tetapi shaklee telah berkembang pesat di Malaysia, Indonesia, Taiwan dan banyak lagi.

Jadi dengan kata lain, saya sebagai pengedar ingin memperkenalkan Shaklee kepada sesiapa yang baru mendengar nama Shaklee.

Kami Menyediakan Kehidupan yang lebih sihat untuk semua  dan Kehidupan yang lebih baik untuk sesiapa.

Shaklee merupakan syarikat yang tidak membelanjakan wang untuk tujuan pengiklanan dan pemasaran kerana shaklee melaburkan jutaan ringgit untuk tujuan penyelidikan dan pembangunan produk kesihatan shaklee.

Dengan ini blog kami memperkenalkan diri kami sebagai Ratuku AinaNina kerana kami mempunyai puteri yang sangat bijak dan comel.



Saya akan menyenaraikan produk kesihatan ini di dalam next entry....Jangan ketinggalan untuk membaca next entry saya.

* These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These product are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.

Penghantaran Shaklee Miri, Sarawak, Malaysia, Indonesia dan Taiwan

 Untuk maklumat lanjut untuk keahlian/pembelian produk atau jana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui

Email: farshanna29@gmail.com 
Call/ Whatsapp: 010-7942058

No comments:

Post a Comment