Saturday 21 September 2013

PUTERIKU AINANINA-Pengedar Shaklee di KAWASAN MIRI

Syukur Alhamdulillah....seminggu lgi genap lah saya menjadi pengedar Shaklee.....walaupun pelbagai rintangan yang di hadapi saya tetap sabar. Permulaannya saya hanya mengambil Suplimen ni untuk kegunaan sendiri dan keluarga sahaja.. tapi syukur Al-Hamdulillah nampaknya perkongsian kebaikkan suplimen ni turut menjadikan anda diluar sana, sama dapat merasai kebaikkan dan khasiat Shaklee ni juga kan (^___^) 

Bagaimana saya mengenali Shaklee? Segalanya bermula ketika mengandungkan anak yang kedua.. saya pernah ceritakan pengalaman saya dalam entry sebelum ni.. Dan sehingga kini saya masih kekal dgn suplimen Shaklee ni.. 

Dan bagaimana anda nak memilih Suplimen Terbaik buat anda?

Perkara penting inilah yang perlu di ambil kira :

1] HALAL
2] SELAMAT
3] SEMULAJADI

Serta pilihlah Perunding Vitamin Anda dengan Bijak : 

- Mestilah Merupakan Seorang pengedar SAH yang dilantik oleh SHAKLEE Malaysia
-Boleh MEMBIMBING anda memilih VITAMIN dengan betul
- Boleh Memberikan TIPS Ekslusif & JADUAL MAKAN dengan BETUL

Terima Kasih buat anda diluar sana yang telah membeli dgn saya dan saya tetap mendoakan semoga anda juga mendapat hasil yang terbaik.. Amin.

* These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These product are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.

Penghantaran Shaklee Miri, Sarawak, Malaysia, Indonesia dan Taiwan.

Untuk maklumat lanjut untuk keahlian/pembelian produk atau jana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui                          

Email: farshanna29@gmail.com
Call/ Whatsapp: 010-7942058

Salam sayang dari ummie kepada puteriku ainanina

No comments:

Post a Comment